luni, 13 septembrie 2010

Malaiesti

Pentru tine:














5 comentarii:

Monica spunea...

parca e alta lume...

mihaeladr spunea...

Multumesc, n-ai uitat de tuci! Cand o sa ma apuce dorul de garla de acolo o sa te vizitez pe blog.

iculici spunea...

:)
eram acolo :D

PUP.
CU MULT DRAG,
.

mihaeladr spunea...

In ce directie ai luat-o dupa pod stg sau dreapta?

Fetita Junglei13 spunea...

@Monica- e o lume linistita :)
@MihaelaDr--n-am uitat,ca la tine m-am gandit.Dupa podul,care duce de la Cotofenesti in Drumul Mare,am luat-o dreapta.Dar,daca intru de langa Politia din Malaiesti faceam dreapta si candva treceam prin garla,acum e un podet,spre gara.Am vrut sa iti fac poza cu Halta Malaiesti,dar tocmai atunci trebuia sa schimb cardul.Data viitoare,pt ca am facut o promisiune si am sa mai ajung.
@iculici- si pozai melci :)