marți, 21 septembrie 2010

Amintiri de pe Pluto.Cu drag din oriunde alta parte.

Aseara mi-am vazut o poza, pe-un site Nu era o poza cu mine si nici nu era un site de schimb de inimi sau alte cele, era se crea a fi un site serios. Probabil, ca si ea a trecut p-acolo, probabil chiar in aceeasi zi, poate chiar in aceeasi secunda, dar ca sa-i iasa poza identic ar fi trebuit sa fie situata, undeva pe umerii mei si sa-i zambeasca aceiasi oameni. Nu-i bai, nu-i prima data, in primavara am facut o poza unui nor si-am regasit-o acum ceva vreme pe-un blog. Nu spun, ca-s singura, ce am vazut norul ala in forma de inima (nici nu eram singura, mai erau cativa cu mine), dar e prea mare coincidenta, ca persoana respectiva sa fii facut aceeasi poza. De fapt nici n-avea cum, decat daca era situata in gradina  mea si pentru a face poza s-ar fi urcat in acelasi loc cu mine. Nici asta nu e o problema, copiatul nu-i o gandire si adevarul iese mereu la iveala (si-ntr-o vreme se interesa o "duduie" de mine. O duduie, care copia dintr-un ziar si dadea altuia), dar nu pot sa-nteleg. Copiatul pozelor e ca si cum ai cumpara "amintiri cu Dracula" din Ploiesti sau "salutari de la Constanta" din Brasov. Nu, astea nu le inteleg orice ar fi si pentru toti astia, de fac asa, as propune sa sa cumpere vederi cu Venetia din Plopeni, stiu ca nu exista nicio comparatie, dar mirosul e cateodata acelasi.

4 comentarii:

Dragos FRD spunea...

Tu fii fericita ca cineva copiaza de la tine. Inseamna ca ai valoare suficient de mare ca sa trezesti atentia si ca altii sa dea ca fiind ale lor creatiile tale.

Camelia Bucur spunea...

bine ai venit în clubul celor copiaţi:) e mai grav e să ţi se copieze fraze şi gânduri? :-??

Fetita Junglei13 spunea...

@Dragos- merci de popas.Sunt fericita,nu-i asta un motiv sa ma intristez,macar au ce copia,sa fie sanatosi.
@Camelia Bucur- ehh,daca n-au idei,sa mananca si gura lor ceva.Pe blog nu stiu,daca s-a intamplat,dar in viata de zi cu noapte,da,dar n-a fost bai,ca tot pe ei i-a durut.Cand furi o idee,trebuie sa sti sa o intretii apoi,daca nu esti in stare sa dezvolti mai departe,degeaba o faci.Noi sa fim sanatoase.

Camelia Bucur spunea...

:)) ce să mai zic dacă mă iei aşa optimist? să fim:P