vineri, 3 mai 2019

Valiza

   Cu toții avem măcar câteva rude. Mai de "abia aștept să te văd", mai de "zi-mi pe unde ai drum, ca să ocolesc traseul". Nici noi nu le suntem pe plac tuturor. 
Discuți despre vreme cu ultimii, când vă-ntâlniți și despre tot cu ceilalți. Asta, dacă aveți norocul să vă fie și prieteni. Acum, dacă printre aceștia prieteni sunt și plecați prin alte țări, noroc că a avansat tehnologia și puteți vorbi zilnic. Fixați bine telefonul într-un suport și vă-nvârtiți ca titirezul, dar puteți și primi un sfat, schimba o părere, etc. Mdeci, eu nu știu cum sunt rudele voastre, dar ale mele-s "minunate". Adică de foarte multe ori mă-ntrec la minunăție. Și cum eu am fost mereu între generații, adică-s mai apropiată ca vârstă de nepoți decât de veri, cine credeți că-mi "zbuciumă" copilăria?! Exact, minunații de mai sus și alții neminunați (așa m-am autoeducat cu multe "așa nu" văzute la părțile feminine). Său, voi ce vă mai luați în valiză, când plecați?!
P.S.- când ați jucat valiza ultima oară?

Niciun comentariu: