Unii încă ţin minte vederile/felicitările acelea cu femeia, ce făcea din ochi, dacă schimbai poziţia felicitării, alţii doar din auzite. Ei bine, aşa-i poza asta, numai că te mişti degeaba, că nu îţi face nimeni cu ochiul. E făcută special, să crezi că ai probleme cu vederea şi e plasată şi strategic, exact acolo unde ţi se dă restul:
Eu ştiu că poza nu e clară, dar încercasem toate variantele posibile, deja gândeam că trebuie să vulcanizez bicicleta iar.
Şi mutaţi-vă ochii de la bani şi buletine, dacă vreţi să aflaţi suma, v-o spun eu, altă modalitate de a poza, n-am avut, că erau pensionari comentatori în jur. Unul a venit după mine, până la uşă, să-mi spună că nu am luat 30 de bani.
Nimic important:Azi, maine, vin cu pozele şi modificările la oraol.
4 comentarii:
@Bianca- meri de popas.Chiar am crezut ca am probleme,inhideam cate un ochi pe rand,citisem acolo, ca scrie ceva de ochii rosii.hiar e desteapta.
Chiar că merită felicitați pentru strategia de marketing, deși nu e una chiar cinstită,se bazează până la urmă pe păcăleli și nu e 1 aprilie :D
@madMe- pai, mai e ceva cinstit?
Ce strategie au si ei...maaama, maama. :))
Trimiteți un comentariu