miercuri, 2 martie 2011

Poza de Miercuri

Picture 2201

8 comentarii:

iculici spunea...

nea Pastileee!!! săr'na. ce mai faceți? :)
vă pupă iculiciul

PUP.
CU DRAG,
.

madMe spunea...

Se zice ca intre doua nu te ploua. Dar intre doi? Ce am putea zice de ipostaza asta? :D

Lillee spunea...

Vreau o scurta descriere a fotografiei, daca se poate. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- sa iti dau un raspuns formal: face bine.Sa iti dau un raspuns adevarat "maine ma duc la el".
@madMe- interesant e ca doamna din imagine sosise la masa noastra, pentru a-si revedea vecinii si vorbea despre "merge relatia? Da' sigur merge si-acum dupa 40 de ani de casnicie?".Cert e ca,daca e s-ajung la batranete,ma vad exact ca ea.
@Lillee-doamna a fost vecina noastra zeci de ani,s-a mutat putin mai jos in anul '90,dar tot ne viziteaza.Domnul din stanga e nea Andrei Cioroiu,cel din dreapta e nea Fritz, tata.Subiectul discutiei l-ai citit mai sus. Important e daca merge relatia?Intelegi? "ca-n ziua de azi,dupa doua saptamani,nu mai merge relatia" :))

iculici spunea...

haoleeuuu, stai așa că m-ai pierdut... adică cum "maine ma duc la el" ???

.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- ti-amintesti ce ti-am zis zilele trecute sa nu mai faci? Sa n-o mai faci, iti faci rau tie.Eu lupt zilnic cu astfel de momente, dar incerc sa rezist pentru oamenii din jur.Tata e "plecat in vacanta". :)

Lillee spunea...

Relatia? Ce relatie? :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- a tot auzit ea la stiri ca unii se despart ca nu merge relatia (si inca nu se anuntase marele circ,alias imparteala secolului) si de atunci tot intreaba "merge relatia?"Deja i-am facut-o, am sunat-o si i-am zis din start "merge relatiaaaa?Merge?".