luni, 21 martie 2011

Am fost sa ma tratez de reumatism

Preventiv
Si fu fain
Acolo, unde focul a lasat urme vizibile si azi, iarba isi face aparitia:
Picture 3079
Si pana-n tratamentul anireumatic, m-am tratat sufleteste
Picture 3094
Picture 3089
Picture 3095
si toate (bine, nu toate, dar o mare parte) au ajuns aici:
Picture 3137
Picture 3138
Picture 3151
Picture 3139
Restul o sa soseasca zilele astea (prin ograda mea a inflorit Floarea Pastelui, dar nu se poate culege pana la Paste).
Aaaa, da, cum m-am tratat de reumatism?
Uite asa, ca eu nu pot cu manusi, eu trebuie sa simt, sa fie natural
Picture 3124
Atat, ca mai am doar cateva poze cu muncipiul zarit de sus, c-am uitat ca am lasat degeaba acumulatorii la incarcat, pentru ca intre orele 8 si 20 am beneficiat de curent electric doar vreo 5 ore.

2 comentarii:

aventoro spunea...

pe bune?

Fetita Junglei13 spunea...

@sergiu- pe bune ce? Ca am fost sa ma tratez? Pai,da, peventiv,am cules urzici :)
Pe bune, ca n-am avut curent? Pai, da, nu-i o noutate :)