duminică, 20 martie 2011

Ascult si-mi place, zau.

Ascult Romania Actualitati.
De fapt, ca sa spun sincer, de la 10 la 14, in cursul saptamanii nu ascult si-o sa mai fie o pauza, tot in cursul saptamanii, cand dupa amiaza am sa ascult altceva.

Nu stiu cand si cum i-am pierdut pe drum, dar in momentul de fata, imi place enorm. In afara faptului ca Sambata la anumite emisiuni, am ras , de m-a apucat sughitul, azi m-am simtit in al treispelea cer. Mi-am dat seama ca niciun post din Fm nu poate combina teatrul radiofonic (azi a fost Povestea lui Stan Bolovan cu Alexandrina Halic) cu Tudor Gheorghe (link), Nicu Alifantis (link), Andries (link), jazz (link), muzica populara (link), muzica veche (link), altfel de muzica veche (link), muzica zilelor noastre (link) sport (acum 10 minute am prins un gooooooooooooooooooooooooollllllllll de al lui Ilie Dobre, cand a inscris Torje, in meciul Dinamo- FCM Targu Mures), stiri si glume (doar varianta asta am gasit-o, pentru a o putea transforma in link).
Da, ascult Romania Actualitati si-mi place enorm.
Si tot de aici am aflat ca azi e ziua Internationala a teatrului radiofonic si main, printre altele Ziua Internationala a poeziei.
Un pic mai tarziu (adica un fel de L.E)- incerc inca sa ascult Duminica de la 21 aceiasi emisiune, dincolo, ca-ntotdeauna, dar nu mai suna la fel si nici muzica nu mai e aceiasi.

Niciun comentariu: