sâmbătă, 26 februarie 2011

Sambata cu amintiri

De la Mihaela plecare, cu statie aici.
Am vrut sa le postez toate odata, am vrut sa le selectez, dar viata a intervenit si n-am avut timp sa urc, acolo unde le am depozitate, pentru a nu fi gasite de mana oamului. Asa ca, pentru moment, doar cele ce se afla in camera mea:


Picture 2335
Pe multi ii sperie capul de femeie (eu il vad altfel), multora li se par hidoase, dar pentru mine reprezinta o parte din suflet. Dateaza din o mie noua sute si ceva, primavara, sunt facute de tataie la Ceramica, actuala Ceramica Bianca S.R.L si daca, dintr-o eroare umana, s-ar sparge, as simti ca pierd o parte din mine.

2 comentarii:

Lillee spunea...

Daca sunt cu valoare sentimentala cred si eu ca sunt de nepretuit. :)

madMe spunea...

Orice amintire de la oamenii dragi devine de neinlocuit si de o valoare inestimabila.