duminică, 13 februarie 2011

Pentru cine are urechi de citit

Una dintre prietenele mele-i la spital. A dus-o Salvarea, Sambata dimineata la 5.
Pe vecinul meu l-a luat Salvarea, saptamana trecuta, pentru ultima oara.
Dupa cateva zile, sotia lui, tot cu Salvarea a ajuns la Voila.
Pe-un alt vecin l-a luat ieri, pe altul aseara.
Urat vorbeau asistentele cu persoanele, ce nu aveau insotitor, urat se purtau infirmierele.Urat din partea acelora, de-si abandoneaza rudele bolnave.
Asta n-a vrut sa fie o postare trista, din contra-i una optimista, pentru ca PRIETENA MEA e optimista.
Poza asta i-o facusem in alte scopuri, dar nu-i asa ca are ochii blanzi?
Picture 1589

2 comentarii:

iculici spunea...

haaaoleeeeu .... 'bunica cul' e în spital??? :O
ce s-a întâmplat?

bunico, să te faci bine!!! mă auzi matale pe mine? vă pupă iculici-ul :)

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- bunica cul e bine acum.Ce-am mai ras ieri cu ea,in salon.Noi doua radeam si toti se uitau la noi.Dar m-a speriat groaznic,i-am si zis "pai bine,nu mi-ai zis acum cateva zile, ca la 85 inca ne mai amuzam reciproc"?