joi, 17 februarie 2011

Fruntasi la...

Am descoperit acum cateva minute niste stiri pe placul meu. Observatorul de noapte al Antenei 1, prezentata de Andrei Zaharescu (chiar mi-au placut mereu Andrei si Andreea Berecleanu). Daca nu uit, am sa urmaresc, sa vad, daca-s mereu asa, ca-i bine venit rasul inaintea somnului.
Ii spuneam cuiva nu de mult, c-ar trebui sa cultivam banane (nu ma intrebati de ce). Ce aud la stiri?
Ca Romania e pe primul loc la exportat banane.
Relevatia de azi, maine, c-aterizez direct in pat.

2 comentarii:

b.d. spunea...

Pe eticheta ce scrie oare, ''Made in Romania'' ?;)

Bine ca le ''exporta'' doar in R. Moldova...
Culmea ar fi fost sa le vad (plus alte fructe exotice) pe raft la supermarketul de pe meleagurile mele. Cred ca ma programam de urgenta la oculist...

Ei, nimeni nu-i perfect...Aici cumpar usturoi ''Made in China''.
Nu ca nu s-ar cultiva...

Fetita Junglei13 spunea...

@b.d- acum imi dau seama de ce scria pe o cutie de fructe "Napoli di Romania",dar pe spate era scris in greceste.