vineri, 24 mai 2019

Karma, zen-ul și feng shuy-ul

     Și toți zeii și sfinții. Când e să vină năcazul, nici-un semn rutier nu-i pune stop. Sau o veni cu barca, trenul, avionul sau alt mijloc?!
Mna, când poți levita până la zece, organismul tău ce zice? Da' de ce? Ia să ne înălțăm noi de la 5. Hai, sus! Ce dacă nu te lua somnul aseară și ai terminat cartea aia. Sus, sus, nu te mai învârti, că Ene e plecat la iarbă verde deja. A plecat!? Unde, de ce?! Că aș vrea să dorm, baterii epuizate din varii motive, azi era programată o relaxare mai lungă. Dacă Ene a plecat, plecat e. Oricât m-am străduit, nicio șansă. Și așa am dus-o jumătate de zi, ieri.
Nebun organism am. Eh, bine, nici nu mă așteptam să fie altfel. După cum e capul, e și organiamul. Aseară închei totul și mă azvârl în cuib, gândindu-mă că vine Ene și-o să ne lăfăim amândoi până la 6-7 azi. Da' de unde?! Ora 4, Ene iar și-a luat zborul și parcă văd că mâine, când e musai să mă trezesc devreme, tre' să pun vreo șaipiște alarme.

Niciun comentariu: