joi, 6 decembrie 2012

Prostii

    Pe vremea, când mă-ncălţam cu fesul (cred că e mai bună varianta asta, decât să-ţi pui poşete-n cap sau mărturii,cum a făcut o colegă de a mea. Mărturie=  materialul acela din voal, în care se pun la nuntă,bombonele, floricele, pietricele, etc, etc) aveam impresia că artiştii populari merg îmbrăcaţi aşa şi pe stradă. Asta până am văzut nişte artiste, după un concert. Ei bine, veneram costumul popular, dar nici după nu l-am denigrat.

    Tot pe vremea aia, presupun că existau certuri în familii, discuţii între surori, replici mai aprinse între neamuri ale popularilor, dar niciodată nu-i vedeam făcând circ pe la tv. Să mă scuze circarii adevăraţi.
    Oricum sunt zeci de legi tâmpite, nu poate apărea şi una tâmpită de a mea, în care să li se interzică artiştilor populari să apară îmbrăcaţi, în costumul popular, atunci când au de împărţit averi cu mame, taţi, fii, fiice, surori şi alte rude? Să-şi scoată ochii laiv, dacă asta vor, dar să nu-i mai văd în costum popular.
    S-au prostit şi ei, mai mult decât alţii. Eu înţeleg că sunt discuţii, că nu-i familie, în care să nu fie, dar la populari, apar numai rude d-astea, care au avut, au pierdut (sau au terminat) ce au avut şi mai vor. Cum pot obţine? Vine o ehipă de la tv (halal echipă), care le oferă nişte biştari şi uite circul.
    P.S- cred că nici ţaţele, pe vremuri, când mergeau îmbrăcate în costum popular, nu se bălăcăreau ca artiştii ăştia.

Niciun comentariu: