luni, 31 decembrie 2012

Cum s-ar spune: "wtf" ?!

        Hai, să-ncep direct, fără ocolişuri:
  ce-i diferit la ziua asta (sau noaptea) faţă de restul anului?
      Trecem într-un alt an. Bun, dar eu multe nu-nţeleg. De nu le-oi tine minte, pe toate, scăpaţi mai repede. Dacă de fel nu mănânc salamuri, caşcaval, prăjituri de 13 naţii, băuturi mov şi alte specialităţi, pe tot parcursul anului, de ce trebuie să le mănânc azi?!?! Adică, dacă-n cursul anului, cam o dată la o lună jumătate, fac o ciorbă de burtă, nu e bine? Sau dacă am chef de caltaboş în plină vară, nu e bine? Să port lenjerie roşie? Aaaa, si dacă o port pe 13 Septembrie, ce se-ntâmplă? Vâsc? Vâsc n-am mai avut în casă de când era soră mea fata mare. Şi asta înseamnă de dinainte de '89. Să mănânci de toate, să bei, să..., dar nicăieri nu zice nimic de sex. Aaaa, suntem pudici, ştim ce lenjerie are vecinul superstitios, dar atât, nu deschidem alte discuţii. Să nu strănuţi - asta deja e prea mult, să nu te uşurezi nu zice nicăieri. Dar injecţii avem voie? Sau ne-o fi anul ciuruit?!?! Să nu primeşti femeie roşcată-n casă. Aha, dacă-s jumi-juma, am să introduc partea negricioasă întâi. Să mănânci struguri- uite, că eu mănânc căpşuni si credeţi-mă, mirosul lor şi-al vişinelor se simte-n toată casa, pentru că-s puse la păstrare de astă vară. Struguri? Poate mâine, depinde de chef. Să nu duci gunoiul, să nu mături- serios?! Aţi înebunit, zău, ştiu persoane, care n-au spălat vasele-n ziua de Crăciun, dar pe 26 spălau rufe. Să mănânci carne de struţ- eee, nu, asta nu e, dar poate s-or trezi vreunii, cum că nu-i stă bine cărnii mele de curcan (p-ăsta l-am taiat în urma unei dispute cu nevasta lui şi învingătoare a fost ea), în cuptor.Majoritatea a copiat si superstitiile altor popoare şi o să plânga, peste vreo câteva zile.

    Eu făcui azi, făcui de toate, ce n-au legătură cu revelionul. Pictai un perete cu acuarele acrylice (da-i Doamne să se şi ia), spălai găinile (asta, după ce le-am schimbat lenjeria de pat- aşa i-o zice?!), făcui un gard ca să dau drumul câinilor, din ţarcuri, căzui, iar căzui, ajutai vecinul să taie lemne, că si el fu plecat cu familia mea şi-apoi mă jucai nişte jocuri de societate.
   Bine, că mie nu mi-a plăcut niciodată revelionul, e una, dar ce vedeţi voi diferit vreau să ştiu.
   Că pentru mine e diferit doar faptul că beau pe stradă. Bine, nu beau, gust. Bine, anul ăsta mă fac că gust.
   Mesaj pentru "majoritatea": ati plătit impozitul? Pe anul 2012, zic. Nu?!? Ei bine, aiai-i datorie, nu-i ca rata la bancă.
  Mesaj pentru alti oameni: e singurul an, din ultimii aproape zeci, în care n-am pierdut pe cineva drag, în preajma sărbătorilor, aşa că lehamitea mea a văzut mult mai multe.
  Vorba maestrului:

 dar nu azi, azi nu, poate data viitoare.

Ce uitai: dacă tot sunteţi voi buni, care e treaba cu unghiile? Că azi, în timp ce-i tăiaim tatei unghiile de la picioare, mă sună cineva şi când îi spusei ce fac, parcă a luat foc. Nu i-am mai spus, că i le-am aranjat şi pe ale mamei, de la mâini şi că i-am aranjat şi mustaţa.

Niciun comentariu: