marți, 25 decembrie 2012

O altfel de urare sau o urare?!?!?!

     Dragă populaţie pământeană, alieni, saturnieni, plutonieni şi alte naţii, când va apărea postarea aceasta (când? Că asta ma-ntreb şi eu), eu voi bântui prin gerul de afară (bine, că-n casă e căldură), aşa că să nu vă aşteptaţi la răspunsuri rapide.
      Dragi zamolxişti, budhişti, musulmani, pocăiţi de ziua a 13-a, zidişti, feisbuşişti, protestanţi, martori ai lui Iehova, martori în vreun proces oarecare, suportaţi-vă vecinii, pentru câteva zile sau plecaţi în deplasare. Sincer, dac-aş putea, v-aş face o localitate numai pentru voi, în zilele de mari sărbători creştineşti. În rest, să fiţi sănătoşi, voioşi (dacă puteţi), sinceri cu voi si altele asemănătoare.
       Dragi creştini, sărbători cum meritaţi! Scuzaţi, sunt nesimţită, nu? Sărbători cum vă doriţi! Sănătate, linişte, acceptaţi-vă vecinii din alte religii şi fiţi copii, în zilele acestea.
       Pentru cine ştie că se ştie: Să fiţi sănătoşi! Sărbători cu bine! Liniştite sau neliniştite, depinde cum le doriţi.
             Moş Crăciune ţoţi îmi spun
            Că eşti darnic şi eşti bun
            Eu îţi spun de mai înainte
             Că n-am fost deloc cuminte!

Niciun comentariu: