sâmbătă, 1 septembrie 2012

Uite, d-aia...Părerea mea

     De ce n-aş fi organizat un aşa eveniment fără intrare?
     Pentru că, la fel cum am mai spus şi-n alte dăţi, la astfel de evenimente vin tot felul de oameni. Şi cum Ploieşti-ul are şi anumite cartiere destinate unei anumite etnii, era logic că nici de aici n-aveau să lipsească.
      Dar, totuşi, ce aş face eu ca să decurgă totul cât de cât bine?
      Fiecare jandarm, local, comunitar sau ce o mai fi ar avea "misiunea" lui, proprie. Nu i-aş lăsa pe toţi să stea la şuete, în spate şi puradeii să facă tot felul de afirmaţii, prin faţă. Aş trimite numai oameni cu un aspect fizic un pic înfiorător, nu poliţişti locali/comunitari prăpădiţi ca mine, care, printre altele, acceptă să se facă mişto de el, de aceiaşi oameni de mai sus.
      Dar vreţi să ştiţi de ce mi s-a părut mie o mare bătaie de joc la adresa orchestrei?
     Pentru că pe o scenă de patru metri/ şapte metri (aprecierea mea) a fost imposibil ca să-i aranjeze pe toţi. Drept dovadă că două dintre domnişoarele din orchestră, nici n-aumai urcat pe scenă.
      Tocmai d-aia am pus poza cu orchestra Casei de Cultură I.L.Caragiale, ca să-l admir pe nea Coiaţă, pentru că, dacă aş fi făcut poză orchestrei Filarmonicii n-ar fi intrat în poză nici 5 %.

Niciun comentariu: