luni, 10 septembrie 2012

Ştiaţi că...?

    Eee, dacă nu, aflaţi, dacă da, înseamnă că nu vă faceţi nervi.
    Fac parte din categoria oamenilor, care nu pierd multă vreme la cumpărături şi nici nu porbează hainele, decât foarte, foarte rar. De ce?

    Pentru că, de la mama am învăţat:
- pentru a afla, dacă şosetele-s bune, fac aşa
- pentru pantaloni, adopt metoda asta. (lungime)
- pentru bluze, asta
- pentru pantaloni (talie), asta
-dacă-i aşa, nu-s buni. Sunt prea mari, dar dacă "sunt obligată" să ţin pumnul îndoit, sunt prea mici.
 Şi de la tata:
- când îi cumpăram cămăşi (şi-acum, dar mai rar) şi el nu era cu mine, dacă mărimile nu se respectau (cam des, în ultima vreme), adoptam metoda asta:

 
Mulţumesc "modelului" = puştiul, care-mi afce declaraţii.

2 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Eu si acum folosesc aceste metode.
De la mama le-am invatat...

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- si eu.