joi, 8 decembrie 2011

Una pe săptămână

Vine la două, că am uitat.
ciocolata buzdugan- nu vorbi de lucruri sfinte.Aaaa, nu-s lucruri, sunt delicii, femeie/bărbate, ce-oi fi tu, dacă găseşti undeva, dă-mi de veste, te răsplătesc pentru asta.
cqlinde de Crăciun- n-am auzit de aşa ceva, dar câteva colinde ştiu şi eu.
praştie mască- din zgârci de la masca de gaze? Sper că ai nimerit la postarea, care trebuie (mi-e silă să mă uit) şi nu la cea, în care spuneam cum deţin masca doar parţială, că restul a devenit praştie... Praştia e aici, chiar în faţa mea, o ţin lângă monitor, când n-o am la purtător.

desene la cireşi- cu var pe ei sau poţi colora un desen în acuarelă/culori/carioci pe foi/pânză/lemn (depinde de fiecare),care va fi prins de ei.
discuţii prin telefon amuzante- mă scuzi, de ce cauţi asta pe net? Nu eşti capabil/ă să faci o glumiţă? Depinde şi cu şi despre ce vorbeşti, dar nici aşa. Aaaa, cauţi d-alea stas, de păcălit. Părerea mea, glumele personale fac mai mult decât o mie de glume gândite de către alţii.
poziţia lumânare- ţi-aminteşti de orele de sport? Da?!? Apoi, d-aici e simplu. Sau nu.
koukou rouku- da, erau delicioase si mie-mi lipsesc. Probabil e o nostalgie, pentru dulciurile copilărie, în perioada asta, altfel nu-mi dau seama cum atât de multă lume a căutat acelaşi dulce. Şi ce nu mai înţeleg e cum aţi avut răbdare să ajungeţi la a nu ştiu câta pagină, că eu am ajuns la a patra si tot n-am dat de postarea mea, legată de trecut.
praştie mască- hmmm, deja a şasea oară, ceva nu e în regulă. Oricum, ce uitasem, cilindrii şi rulmenţii sunt cei mai buni.
animale fără cap cu nume- nişte oameni. Ce te miri?! Nu toţi oamenii sunt fără cap, dar nişte oameni sunt animale fără cap şi mai ales fără suflet.
egări bărbaţi- izmene
desene în creion patinaj- eu de creion patinaj n-am auzit, dar am auzit de B, de Hb, de multe altele.
pufuleţi gusto cas- sunt fan pufuleţii Gusto şi fana întrebărilor ;), dar de cas n-am auzit. Caş sau caşcaval? Eu sunt fana ălora de 50 de bani.
călcat de autocar- nasol, dureros, tragic
montare căpriori- precizie, răbdare, îndemânare, boloboc, cuie, piroane, ciocan, etc. Neapărat MESERIAŞI.
cipuerci de toamnă- anul ăsta nu avem. Nu tu ploaie, nu tu cultură de cipuerci comestibile.
fetiţa cu chibrituri de colorat- despre chibriturile de colorat n-am auzit, dar cine şti, poate au apărut şi nu ştiu eu. Dacă vrei cartea, mergi la librărie.
Şi ultimele trei:
 căpşuni la solar- dude la pensat?! Mere la plajă? Ştiu, că-s neînţelegătoare, ştiu, dar dacă îmi şi traduci, poate oi înţelege.
bine,recunosc k am greşit,dar acum mă ierţi- nu ştiu ce să zic. Eşti sigur, sigură? Dacă da, eu zic că te-am iertat, dar el/ea te-a iertat, dacă ai scris asta pe Google?!
Tatăl Nostru care eşti în Ceruri, înger, îngeraşul meu cum e ref- cum e ce? Refrenul sau ce? Uite, d-aia nu ştiu ce răspuns să îţi dau, pentru că nu ştiu ce vrei. Puteai totuşi să scrii şi Împărate Ceresc.
bătrâni singuri- trist, foarte trist, dar uite aici ceva minunat. Păcat că nu e extinsă în ţară.

Niciun comentariu: