vineri, 11 martie 2011

Dragi producatori, fani,iubitori ai Hannei Montana

Va anunt ca nu pot sa o sufar. Oriunde as intoarce privirea e ea. Pe caiete, pe genti, pe acadele, pe servetele, etc. In curand m-astept sa o zaresc si pe hartia igienica (asta, daca nu cumva am ratat eu pana acum), dar cand am nevoie de o inventie cu H.M, nu-i de gasit. N-ati putea voi inventa ceva aparate, din care sa rezulte dupa taiere, legume cu forma Hannei Montana?

Nu de alta, dar am avut in familie, pana acum cativa ani, un unchi ce nu manca ciorba decat strecurata, sau pe scurt, fara zarzavat in mancare (si-n timp ce aberez p-aici, imi dau seama ca la el se dezvoltase mai mult latura romana, decat cea dacica). Si cine se gandi sa preia latura asta? A saipistea generatie, de dupa. Oricat as incerca avioanele din morcov, stelutele din pastarnac, florile din patrunjel, nimic nu aterizeaza in gura micii infractoare, totul e ocolit. Solutia salvatoare ar fi o inventie cu si despre H.M.
Aici, varianta in japonezo-coreano-chineza-americana a unui cantec de-al H.M:
si asta-i pentru iculici

Picture 2512

Niciun comentariu: