luni, 7 martie 2011

De ce pentru unii si nu si pentru altii?

Saptamana trecuta am vizitat pe cineva, plecat in deplasare si printre colegii de camera, am intalnit si un nene, ce avea doar un picior. Mi-am amintit de altul, cu aceiasi problema (ca sa citez un nene din copilarie "am un picior si jumatate, nu sunt un tip comun"), ce luna de luna, merge la comisie, pentru verificare si nu incetez sa ma intreb, de fiecare data, cand il vad sosind: "de ce i-or chema intr-una, pe oamenii acestia la tot felul de comisii, ca doar nu le-o creste la loc membrul amputat. De ce nu-i cheama pe altii, ce s-au pensionat pe alte cai?"

2 comentarii:

madMe spunea...

Exces de zel ma gandesc... ii chinuie pe unii ca sa compenseze ca nu ii chinuie pe ceilalti... nu am idee unde e logica...

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- nici noi.De crescut nu ii creste la loc, d-aia nu inteleg nimic.