marți, 8 martie 2011

Cat sufera baba la frumusete?

Au innebunit femeile.
Da, nu-i o noutate, pentru multi dintre voi si nici n-au innebunit toate, doar majoritatea.
Eu, m-am crucit azi (si nu numai).
Stiu ca au fost scoase de la naftalina cele mai fistichii toalete (asta, in cazul in care n-au fost achizitionate unele special), c-au fost economisiti aruncati banii de paine, in majoritatea cazurilor, doar pentru noaptea asta. Noapte, care sincer mi se pare o noapte oarecare.
Ce-mi trezi mie intrebari, fu urmatoarea imagine:

Picture 2504
Doamna din dreapta a mers in fata mea, cam vreun kilometru, oare sunt eu anormala, de cred ca, totusi sufera prea mult la frumusete?
Apoi, mi-am aminiti, ca dimineata, m-a rugat cineva sa-i compun un mesaj, pentru a raspunde altui mesaj, ce suna cam asa "un buchet de lacramioare, un manunchi de ...", de nu stiu ce, ca am pierdut sirul. Si cred c-am fost totusi nesimtita, cand i-am scris asta "merci. Iti returnez buchetul si manunchiul, ca n-am bani de altele".
Cert e, ca oricat m-ar injura acum majoritatea doamnelor, nu inteleg multe si gata.
Am renuntat la a ura La Multi Ani, urez sanatate, de multa vreme.

2 comentarii:

Lillee spunea...

:)) Baba sufera la frumusete, dar si la frig???

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- poate ca am eu idei gresite,dar mi s-a parut peste puterile mele de intelegere.