vineri, 25 ianuarie 2019

Hoț ca hoțul într-un "Benve"

Noi, ăștia născuți în Paleolitic, știm din ce caz s-au inspirat Paraziții pentru următoarele versuri:

"N-am văzut niciodată hoț mai prost 
Decât prostul, care se vrea hoț,
 Vrei, sa te-afirmi?
Afirmă-te! Ia-o pe ulei!
Fură și dormi la locul faptei..."
Probabil băieții ăștia n-ascultă sau n-au știut.
Dar mult mai sigur nu ascultă, n-au timp. Păi, când?! Sunt printre cei 80%, care vin în "Rromânica" și-și fredonează refrenul lor "doar aici la noi se-ntâmplă. Mă #&$@ pe ea de țară și pe voi, că dacă erați afară. Acolo bani, sărakilor"
Nu, nu-i nicio problemă, că ei au ajuns în loc neluminat, baiul e că vin p-aici, găsesc încă doi, trei fraieri, pe care îi prostesc "hai frate, că într-o săptămână iei cât într-o lună și nici nu e munca de acasă".
În ultima vreme îmi tot vin în cap versuri de-ale Paraziților "...#$&@ are alt gust într-un Bmw" și mă trezesc c-o lălăi cu glas de mierlă. Nu, nu-i rău, încep și alții. Rău e că ne minunăm cum alții încă pică în plasa racolatorilor de pe facebook.
P.S. nu am nimic de comentat la adresa celor plecați la muncă și rămași oameni.

Niciun comentariu: