sâmbătă, 31 decembrie 2011

Reclame şi adevăr

   Aşa, mă gândeam că şi reclamele se fac în funcţie de vârstă, dar m-am înşelat. Gândeam că Maria Dragomiroiu face la "minunăţia" aia, care îţi ia durerile de spate şi Mirabela, fiind mai tânără, la tigaia aia "minunată". Gândeam greşit, că-i invers, Maria e mai tânără. Probabil i s-or trage durerile de la păr.

    Aşa, am rezolvat-o cu anii, dar de unde-mi veni ideea vă zic acum. Am o amică, pe numele ei Lenuţa, Helen, Nina (în acte Elena), care şi-a comandat ieri sau alaltăieri (am pierdut noţiunea zilelor), o tigaie "minunată". Trecând peste anumite fapte, care m-au distrat enorm, înainte de a da comanda, şi-ajungând direct la cerere vă reproduc monologul:
- Bună ziua, aş dori să dau şi eu comandă de o tigaie ...,
da, notez acum (un număr de telefon, în cazul, în care n-ajunge comanda)
da, notez 40 % - 5o lei
da,notez şi asta dormeo mnfiv (adică aici n-am înţeles eu)- 70% (şi ochii se transformau)
da, nvwn hiurve  re bhnvhbe (adică tot eu nu înţeleg)  (şi ochii deja erau ieşiţi din orbite)
240 (deja ochii crăpaseră)
2 samrpkascn (era albă)
da, notez, dar mi l-ati mai dat o data, da, bun, Bună Ziua.
 Se aşează, ia o ţigară şi îmi traduce:
"mai întâi mi-a dat numărul ăsta de telefon,apoi m-a întrebat cum ma numesc, apoi a zis că am reducere 40% l a cadou, apoi că la salteaua dormeo 70%, la slim and lift nu ştiu cât la sută, dar ştii cât costă?Nu şti, las' că îti zic eu: 240 ron cu livrare în două săptămâni".
Dacă nu-nţelegeţi, cam aşa stă treaba: eu la tv am auzit că dau cadoul acela, cadou, nu cadou cu reducere si totul costă 149 ron.
Mai vreţi să aflati una, aşa ca de sfârşit de an? Livrarea se face prin curierat rapid, coletul va ajunge în două săptămâni.

Niciun comentariu: