joi, 1 decembrie 2011

...

Trecut-a anul.
Ciudat, nu? M-au învăţat de când eram copilă, cum să trec peste evenimetele astea. M-au pregătit pentru unele, care, Doamne Ajută, n-au sosit încă.
Dar nu m-au învăţat cum să trec de asta.
Ciudat, nu?
Nu credeam, nu ştiam că am să reacţionez aşa.
Mi-e dor, ma doare încă, retrăiesc încă acel vis, retrăiesc încă acele clipe de bucurie, pe care le-a retransmis ea, celor care te ştiau, retrăiesc acea dimineaţă, dar cel mai greu îmi e, când văd durerea din ochii ei.
Nu, pentru asta nu m-au pregătit nu am fost pregătiţi.
Trecut-a anul...

2 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

TIMPUL TRECE iar pentru lucruri ca astea trebuie sa ne preagatim singuri :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lavi H- am fost pregatita pentru multe ca asta,dar numai pentru asta nu si nici macar eu nu-nteleg de ce.