miercuri, 9 noiembrie 2011

Mă căcai în fundul curţii

Violet ca duda
Şi apoi de supărare
Explodai şi buda.
Merge? Merge, nu merge, asta e, nu o făcui ca Mărgineanu, galben ca lămâia.
Scuzaţi limbajul (unii dintre voi) şi scuzaţi nervii (tot cei de mai devreme), dar asta e.
Să presupunem că te numeşti Ştefan D şi dacă tot presupunem, eu îţi voi zice FB. Să mai presupunem că acum muuuult timp în urmă, ai schimbat cu mine 13 vorbe într-o fereastră de mess, în timp ce proprietarul adresei respective vâna pescăruşi. Să presupunem că ai mai schimbat alte vorbe, tot în viaţa asta virtuală, dar sigur, fără presupuneri, n-am împărţit niciodată acelaşi oxigen respirabil, nu ne-am tras de şlapi (mă scuzi, fac parte din categoria,care nu poartă cizme vara, ci şlapi iarna) şi mai ales nu am schimbat niciodată impresii despre viaţă.
De ce, după toate presupunerile astea, ai revenii cu texte învăţate pe de rost?
Ok, vulpea, când n-a ajuns la struguri, a zis că-s acrii (repet: nu ştiu nicio vulpte vegetariană), poate nu vine somnul, dacă nu ştim ce face o anumită persoană, poate n-avem subiect de discuţie la birt, dar cam cât îţi trebuie să vii cu aberaţii amoroase despre o persoană (probabil cândva rudă şi-n acelaşi timp prieten) către o altă persoană?!?!? aaaa, eşti un văr mai mic de-al lui Cupidon? Păi, cine ţi-a zis că persoanele respective au nevoie de el? Hai, mai bine recunoaşte, nu ştiai ce,cum şi mai ales dacă se-ntâmplă ceva. Acum ştii? Nu.
Bun, lăsăm la o parte curiozităţile de grădiniţă, că astea n-au deranjat aşa mult (înţelegem curiozitatea şi nu dorim moartea nimănui), dar cam cât de sadic să fii să apari într-o zi şi să întrebi "ai aflat vestea morţii?". Şi-apoi împins probabil tot de curiozitate, să continuii "aaa, ai aflat. De unde?". Oi fi eu picată-n cap, dar asta e sub limita mea de înţelegere.
Aşa că-i simplu, eu o făcui,  o făcu, J o făcu, K o făcu, L o făcu, W o făcu...nu vrei tu să mergi să ştergi?!?!

Niciun comentariu: