marți, 15 noiembrie 2011

Intrebari de la altii, raspunsuri de la mine

Că tot aşteptam sfârşitul culminant al unei emisiuni cu manele, mă gândii că-i numai bine să răspund şi la întrebările astea, ca să nu mai uit ca data trecută şi să creadă Cris-Mary că o copiez şi îmbătrânesc şi eu (nu ştiu de ce, dar am impresia că ea pe mine, că-i mai tânără).
Aşadar aceleaşi întrebări, pe care le găsiţi la ea, dar alte răspunsuri:

1. De ce ai blog?- sincer, şi eu mă întreb câteodată. 
2. Ce îţi place cel mai mult în blogosferă?- că încă mai sunt oameni
3. Ce nu îţi place în blogosferă?- că unii,dacă n-ai aceleaşi păreri cu ei şi nu le scrii comentarii de pupătorîncurător, nu ştiu să îţi dea un răspuns oarecare, ci imediat sar la tastatura ta şi că de dragul traficului şi a schimbării de link  unele spun că au o anumită afinitate pentru altele, dar realiatea e alta (acum, cei vechi p-aici ştiu la ce mă refer)
4. Blogul preferat?- asta e ca întrebarea din copilărie "pe cine iubeşti mai mult?Pe mami sau pe tati?". Răspunsul cu ambii nu satisface pe nimeni, aşa că nesatisfăcător va fi şi ăsta. Logic, dacă citesc anumite bloguri, îmi şi plac, nu?Altfel nu le-aş mai citi. Poate într-o zi îmi place mai mult ce a scris W şi-n altă zi, ce a scris Q.
5. Cunoşti personal pe cineva din blogosferă? De la mine din Blogroll cred că 4 persoane. Din toate blogrolurile. Cu una am făcut schimb de vizite la sute de km, cu alta o vizită scurtă la Ploieşti, cu alte două persoane, ocazional- Bună ziua, sănătate, o cafea şi-o gură de apă.
6. Cel mai enervat blog/blogger? dacă m-ar enerva, n-aş mai citi, nu? Că îmi sunt de ajuns ridurile, pe care le detin deja, n-am nevoie şi de altele.
7. Ţi-e dor de cineva ‘dispărut’ din blogosferă? De Ionici, de o Ţară trisţa plină de umor sau ce alte denumiri a mai avut. N-am cum pune link-uri, că nu mai sunt.
8. Cel mai amuzant blog/blogger? Păi, azi e unul, mâine altul si tot aşa. 
9. Cât de des postezi pe blog? zilnic, că am regularităţile :)
10. Ce planuri ai cu blogul tău? şi dacă nu mi-ndeplinesc planul la centimetru ce fac? 
11. Ce blogger ai vrea să fie mai activ? ştiu, dar nu se poate, aşa că nu cer, aştept cuminte.
12. Ce blog crezi că are viitor promiţător? Ce înseamnă viitor promiţător?
13. Blogul care nu ai vrea să ‘dispară’ din blogosferă? Dacă citesc ceva, de ce aş vrea să dispară? Nu văd logica.

14. Conflicte cu ceva bloggeri?Eu nu, ei poate da.
15. Reclamă proastă vreunui blog? Repet: dacă nu-mi place un lucru, nu-l fac. Am văzut cândva, pe un blog, o poză făcută fix de la colţul casei mele. Cu siguranţă n-avea cum s-o facă, decât dacă era în spatele meu şi eu ştiu sigur că nu era, dar nu mi-amintesc blogul.
16. Cel mai prietenos blogger? În realitate nu ştiu, în online toţi.
N-am pus link decât acolo de unde am preluat leapşa, pentru că, dacă săream pe vreunul era mai rău, aşa că dai o fugă la blogroll şi vezi despre ce scriu. Oricum, nu cred că leapşa e neapărat pentru link.



5 comentarii:

waven spunea...

Ah, ce-aș fi vrut niște linkuri în răspunsurile tale ... Vorba aia, ești ceea ce citești :)

Fetita Junglei13 spunea...

@waven- hopa,merci de popas.Vorba aia,mergi in stanga si sunt toti,eu i-am mai pus si alta data si tot vorba aia,a ta, cu cititul,oare asa o fi,ca tocmai am venit de la citit o carte "cantece de dragoste si dor",culegere de texte populare.Oi fi?Daca da,ce?Cantecul sau dorul?Dragostea sau cartea? :)

waven spunea...

Era interesant să-i arăți cu degetul în context :)
Apropo, de carte sigur nu era film la așa titlu? :D

Cris-Mary spunea...

:*:*:* FJ13 style ..lovely my darling.. ..tre sa facem lista aia de 4 ersoane cunoscute in 5 persoane cunoscute=))

Fetita Junglei13 spunea...

@waven- era chiar frumos sa fac asta,dar scrisei repede si daca ma apucam de link-uri,eu nu mai onoram leapsa,ca ma duceam in pat si a doua zi nu mai scriam despre.Carte era,carte e,chiar vroiam sa pun din ea p-aici.
@Cris-Mary- trebuie,da.Si eu sper.