marți, 25 octombrie 2011

Pe bune?!?!

Eu nu-s o persoană bună, cu bun simţ si alte calităţi d-astea. Nu, eu dacă m-ai jignit şi cred că meriţi să îţi ofer din atenţia mea o fac, tot jignindu-te, deşi poate nici n-ai habar.

"Mănânci legume, eşti legumă" asta-mi zise o doamnă Vinerea trecută, în timp ce privea la strachina mea şi începu cu miştourile referitoare la religia mea. Acum, sincer, o lăsai puţin, pânâ începu să mănânce şi-atunci plecai zambind, zicându-i "serios?!?!Atunci dacă mănânci carne de vită, înseamnă că eşti vită?".
Plecai, lăsând în urma mea râsete şi zâmbete. Nu, nu ale doamnei, că doamna avu nevoie de traducere.

2 comentarii:

Diana spunea...

Cu porcul mergea mai bine. :lol:

Fetita Junglei13 spunea...

@Diana- da,dar vita are si coarne si de multe ori nu stie ce sa faca cu ele ;)