joi, 27 octombrie 2011

Filozofii de pârâru

Întotdeauna e bine să faci două CV-uri, unul pentru angajator şi unul pentru angajaţi.

Exemplu de CV pentru angajaţi:
- Am două prenume şi şaipişte porecle, mă strigi altfel, nuţi (nu-ţi, că nu-i nicio Nuţi p-aici, bine că am văzut după 24 de ore, că dacă eram la şcoală luam un minus cu siguranţă, dar cu alt minus la virgule dădea plus, nu?)răspund.
- Am o vârstă, doar n-oi avea două, dar mă aflu între alte două
- Sunt gay, deci n-am copii
- Am ochi,da,normal, ca doar nu ma vezi pipăind
- Sunt protestant de prima noapte, faptul că mă vezi, că-mi fac cruci e o iluzie optică
- Nu-s Cruela să am smocuri de păr de o anumită culoare, aşa că, dacă-mi luceşte părul e pentru că mă spăl, nu că mă vopsesc. Nu cred că se vopseşte nimeni săptămânal.
- Dorm în cort şi trăiesc din mila publică
- Nu gătesc, ci-mi e totul servit la pat (mi-aduce mila publică)
şi lista rămâne deschisă

Niciun comentariu: