sâmbătă, 30 martie 2019

Oh, viața mea mi-ai albit dimineața

Sâmbătă, undeva în univers, pe când se fisura de ziuă, știind că cel mai apropiat vecin, pe care l-ar putea afecta bașii din RFG, nu e matinal, dai drumul la joc și voie bună mai piano așa.
Nu, că la ăștia trei metri de acaret, nu are dormitorul, că doar tu i-ai asamblat bucătăria, dar tot respecți liniștea altora. Constați că organismul ți-e punctual ca ce obicei și-ncepi lupta cu niște inimi și-un cuțit. N-am ucis pe nimeni, stați liniștiți, doar pusei la foc o ciorbă. Un Prodigy, un Dolănescu, o Amy, tot un amalgam, tot ușurel, că nu se făcu ora "de deranj" (ce, voi credeți că la sat, nu e program de liniște?) și-ăștia pân' la 10 nu deschid ochișorii. Pe fundal tot un amalgam, între populară, rock, Gabi Luncă, electronică și tot ce nu ai combina vreodată. Dai comanda la ciorba aia, că doar n-oi munci tu și te-apuci de preparatul alb, care-ți va transforma verdeața în mireasă, când deodată o auzi pe Sandy Bell, cum te cheamă la apel (așa-mi sună mie telefonul). În cât suntem? Ăsta-i primul gând, care-mi vine, când mă sună ruda asta. Aaa, nu suntem, înseamnă că iar are probleme cu tehnologia, musai să răspund. Na, îi spunei fetei ce fac și-aud "lasă ciorba, la ora W iei colega de cuib și ești la masă la noi, a uitat tata să te anunțe!". Aha, mâncare, dar colega pleacă în altă deplasare, deci sosesc singură, c-am auzit eu că mâncarea de la pomeni îngrașă. Bun și asta, hai cu amestecul alb iar. N-apucai să fac fuziunea că mă albii toată. Mai albă decât fuziunea ce trebuia să se facă. Un sfert din praful ăla era pe mine, pentru că mergând la analize cu MMS, MIRC se trezi devreme și văzând el că mișun, ce-i bubui mintea?! Scoase boxa pe geamul bucătăriei și chiar dacă n-asculați manele o mai știți p-aia cu Ohhhhh, viața mea! (hai, recunoașteți, până și eu mi-o amintesc). Eh, viața mea mi-a albit dimineața 😂

Niciun comentariu: