luni, 4 mai 2015

Patru, dar erau mai multe

1.Mă simt ca acum câțiva ani, când m-a trimis Sor să îi aduc ceapă verde, din grădiniță. Tot în jur de 23 era și m-am dus cu lumânarea, de ne-a apostrofat mama că ne văd vecinii și cred că facem vrăji. Exact asta e senzația, că mi se sperie vecinii. E 23 și ceva și tocmai mi-am umplut 3 găleți cu apă de la pompă. Pentru două zile doar Ăl de Sus să dea ceva lichid cu Hidrogen, că se lucrează la nu știu ce magistrală pe la Ploiești și apa ca de obicei e un lux, la Cuca Măcăii (partea bună că stu în capu la sat e că sunt bazinele p-aproape și când sunt opriri d-astea pe termen mai lung, zilele la noi sunt ore).
2. Pe zi ce trece îmi pun aceeași întrebare, când ajung la intersecția DJ102 cu DN1B: de ce or fi indicatoarele alea cu limită de viteză 40 km/oră, când acolo, în cele mai multe ore, dacă poți prinde un 5 km amărât?!
3. Cum a ajuns Farmec la „confiscate”?!?!
4.Na, mai aceam câteva, dar Roza e p-aproape.

Niciun comentariu: