vineri, 8 mai 2015

Bancul de Vineri

 Patru prieteni in vacanta. La hotel, neavand prea multi bani, hotarasc sa doarma cate doi in camera. Unul din ei se stia ca sforaie atat de cumplit, asa ca au convenit sa doarma in camera cu el pe rand, fiecare cate o noapte. A doua zi dimineata, vine primul care a avut “onoarea”, cu ochii rosii, parul ravasit etc.

- N-am putut dormi toata noaptea, am stat in fotoliu si m-am uitat la el.

A doua zi, urmatorul, rupt de somn si el:

- Cu sforaitul astuia, am stat toata noaptea in fotoliu si m-am uitat la el.

A treia zi, vine al treilea odihnit, bine dispus. Ceilalti, mirati:

- Cum ai reusit sa te odihnesti?



- Simplu. Inainte de a ne baga in pat, l-am strans in brate, l-am sarutat dulce si i-am spus noapte buna. N-a inchis un ochi toata noaptea!

Niciun comentariu: