sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Să vorbim, despre facebook

      Sau nu. Să scriem. Eu scriu şi voi urmăriţi, dacă doriţi.
 Unu: după cum bine se zăreşte şi-n poza alăturată, nu am suficientă permisiune. Poate o s-o primesc cândva. Apropo, nu e singurul mesaj, ca mai apoi, în doar câteva secunde să îşi revină.
   Doi: că nu-nţeleg de ce unele domnişoare îşi fac contul privat, dar dau accept oricui, fără a verifica înainte, am mai spus-o.
       Trei: dar ce nu-nţeleg chiar deloc e de ce să îţi faci mai multe conturi? Bun, nu mă refer la cei, care îşi fac un cont propriu, apoi un cont, pentru blogul, pe care-l administrează, ci la cei, care au contul, pe numele real, contul, pe numele fictiv, contul, pentru blog şi probabil alte conturi.
     Patru: după ce că nu-nţeleg ceea ce am scris la punctul trei, nu-nţeleg nici, cum unii pot avea mai multe conturi şi alţii nu? O amică de a mea are un cont şi a încercat să îşi facă unul, pentru ea şi soţ, doar că, după două zile, fb-ul i-a închis contul, i-a cerut datele de pe cartea de identitate sau un alt act, pentru a demonstra că nu-i robot, ci e o fiinţă umană. De ce?
    Cinci, şase, şapt, ..., treişpe, ...treizeci şi cinci, ... tot nu înţeleg multe.

Niciun comentariu: