joi, 28 iunie 2012

Adunate şi combinate

     Stam eu aşa (bine, recunosc, nu stam, făceam mişcare- Apropo, de ce au oamenii impresia, ca persoanele slabe n-au nevoie de mişcare?) şi-aşteptam să sosească vecinul cu maşina (sincer, nu pleacă nimeni la nicio liniuţă sau vreun cerculeţ, în noaptea asta, dar dacă el a vrut s-o predea), când mi-a venit minunata idee, de a vedea ce s-a mai petrecut cu fularul. Căutare Google şi click, pe primul link, ca să nu mă chinui prea mult. Bun, primul şi singurul articol citit, pentru că m-am lămurit:


   Eeee, după ce-am văzut, mi-am amintit de asta:


 Ce mi-o fi trebuit mie ca să citesc Libertatea?!?! Sau să răsfoiesc scrisorile altora, împreună cu ei?!

Un comentariu:

Mihaeladm spunea...

:)) Nati Maier a descoperit cum se da timpul inapoi?? Vreau si euuuu. Pana in '92 daca se poate !