duminică, 18 martie 2012

Una pe săptămână

cine la batut pe iisus- Oamenii L-au bătut pe Isus.Inclusiv, dumneata şi eu.
ambalaje de dulciuri- deţin câteva, dar vechi
fereste sa nu imi faca poza- d-alea tip oglindă, cred. Dar n-ai nişte jaluzele, perdele? Şi-o singura problemă am: ferestrele, care fac poză, cum or fi?! Nu de alta, dar nu ştiu cum sunt ale mele.
luna plina realista- aha, există şi o Lună plină, idealistă?!?!
maria bararu nascuta decedata- dă-i fuga la Otv, că asta e o mare minune. Născută decedată şi totuşi cu melodii atât de plăcute.
fete de boxa porumbei- ?!?! ce e cu fetele în asociaţie cu boa porumbeilor?
ce stiu despre folclor- habar n-am. Chiar, ce cunoşti?
partestii de sus- nu ştiu dacă era de sus sau de jos, dar dac-ajungi p-acolo, transmite-i salutări lui nea Costică.
3 lei un ou in hipermarket -scump, foarte scump, e mai ieftin la ţărani
fotografi de perete emilia ghinescu - perete de fb?
de ce le dor pe femei capul- sunt mai multe cauze, dar dacă te referi la ce cred eu, de hoaţe.
numele unei flori mov cu multi spini- ciulin
cand gainile mananca oua- e ceva în neregulă.Le-o fi foame. Sincer şi serios, depinde de genă.Majoritatea,în zilele noastre, cam dau cu ciocul la ouă.
mi-am facut bundita noua- bravo, s-o porţi sănătos/oasă. Şi eu un cojocel, dar îl port iarna, care vine,dacă nu s-or întâmpla altele.Să ningă-n Iulie, să mă duc, nimicuri, omeneşti.
interagro ploiesti- îl văd zilnic, fără să vreau, dar va da ea şi frunza
poze hd fructe- da' 3 D nu vrei, da' ce, muşti din monitor?
cum se tund pomi- cu grijă şi pricepere. Dacă nu ai puţin din ele, mai bine chemi un herstilit pentru pomi.
luna plina poze cu telefonul- dar ce au alea făcute cu un aparat digital?
aceloraşi- da?! Ce le facem?
azi e sambata- te dezamăgesc, e Duminică şi-n ziua, când ai căutat, era Marţi. Şi, dacă ar fi Sâmbătă?
aspirina bogatului- există. Mi-a spus mie dracu'
cum sa ma fac la unghiile alea mici- cu grijă, la fel ca la celelalte.
daca oi muri- fără dacă, toţi ne ducem
hanul prahova paulesti demolat- coincidenţă sau nu, dar chiar am vizionat o nuntă din '89, filmată la Han. Demolat? La Pompiliu, pe panouri,lângă benzinărie, deasupra la uşi, în Albert.Vezi că, ba le dă jos, ba le pune.
ana fata de la miezul noptii cand era mica- n-o ştiu nici mare, d-apoi mică.
ma intrebasem - si eu. De multe ori, chiar.
unii nu stiu cine esti- greşit, mulţi, dar dacă ai habar tu, e bine.
hraneste ti optimismul- încerc, zilnic.
poze cu sarpi- stai, c-acum ies şerpii.
limbajul masculin-n-as zice ca e diferit de cel feminin,dar cu siguranta ei au ce isi baga
poziţia 69 in picioare- te-ai combinat cu o gimnastă?!?!
poze sex glume- eu cred că eşti pus pe glume. Păi, ce? Sexul e o glumă?
Câştigător:
caini care cresc la ooo raza mai mica- la ouălel lor? Ah, să le pui mănuşi, ca să mă exprim civilizat.

Niciun comentariu: