vineri, 9 martie 2012

O mare ...

     Eu tv-ul,de multe ori, îl folosesc ca somnifer.I-am dat drumul şi-n maxim 15 minute sunt cu Ene.Dar până a ajunge la o emisiune dătătoare de vise plăcute, o iau de la 96 până la 48 şi-n drumul meu dau şi de televiziunea, care ştie şi de ce a eliminat Elodia, gaze, când trebuia să elimine parfum de levănţică.
     Aşa fu şi aseară, când:

şi când:
Nu s-a-nţeles? Nu-i bai, dar am o întrebare: pentru telepectatoarele de 10 Martie,nu au nimic?
De fapt, două întrebări: de ce or savura unii înmormântările televizate? Pe pariu că-s tot aceia, care savurează nunţile "secolului" şi divorţurile "mileniului"?
       O mare porcărie la care mulţi asistă.

Un comentariu:

Mihaeladm spunea...

hmm, mi-e dor de zilele bune cand radeam cu lacrimi la dezbaterile pe tema Elodiei. Azi parca nici OTV-ul nu mai are haz, nu? (astea sunt prostioare prea banale totusi fata de ce a fost). :)