marți, 1 septembrie 2015

No te gusta, no te gusta, dar nici mie nu

L-am ascultat pe Enrique, în ultimele 13 zile, la fel cum i-am ascultat anul trecut, pe Ionuț Dolănescu și pe mumă sa.
Recunosc, prima dată, nu-i dădui importanță, deși volumul se mărea deodată.L-am primit și-a doua oară, chiar și-a treișspea, dar deja, când după două sârbe și-un rock, l-auzeam pe Enrique, mă lua cu fiori. Și-ncepui să fiu atentă la toate versurile. Bine, după cele jdemii de variante de înjurături.Și, zău, că ajunsei la o concluzie și crezui că uite-așa nu se va mai asculta, dar nu. Ca și cum Murphy era cu mine și se lăfăia pe bancheta din spate, el, Enrique, apărea inclusiv pe  posturile de radio.
Concluzia: ăsta e de partea cealaltă și nu știa cum să spună familiei. Nu mă credeți, priviți de citiți aici sau ascultați mai jos.

Niciun comentariu: