joi, 25 iulie 2013

Publicita cu accent pe a

    N-am mai zărit o reclamă la tv, de multă vreme. Se duse la culcare si Otv-ul, iar eu n-am apucat să priind reclama aia, pentru un hotel la mare, în care sfârşitul suna aşa ".. la toate astea ai un copil gratis", de parcă primeai bonus un copil, nu era ceva gratuit pentru copilul tău.
     În schimb aud nişte "genialităti" de reclame, la RR Actualităţi.
   E una-n care pe Carinio (nu recunosc omul), il oboseşte o doamnă dansându-l R ore. Reclama-i la nu ştiu ce minunăţie, care te face ca nou dinainte s-o aplici. Cine-i obositoarea? Nimeni alta decât Monica Tatoiu.
   E Văru Săndel, care face reclamă la berea Ciucaş, de te-apucă dansul înainte să bei şi-i apoi, unele dintre tâmpitele reclame la medicamente. Bine, nu-s cele de la tv, sunt altele, dar la fel de cretine. Una pentru ficat, cu versuri adecavte şi-una pentru a stopa efectele adverse ale anticoncepţionalelor şi pentru creşterea libidoului (la ambele am reţinut denumirea produselor, dar nu vreau să o scriu). Ce-am reţinut? Ce reţin de obicei, când aud o reclamă la medicamente sau când văd pe vitrinele, farmaciilor: boală lentă, dar sigură.
Bun, îi înţeleg pe producători (impropriu spus înţeleg), că vor să-şi vândă marfa, păcălind "păcălicii", dar pe femeile, care au luat anticoncepţionale după recomandarea lor sau a vecinei, nu le înţeleg. Mult mă tem că multe genii d-astea feminine vor lua for (am zis că nu-i spun numele), tot la recomandarea reclamei.
   Dacă nu mă lăsaţi să uit, că n-avui timp, apoi uitai că n-am scris, vă scriu şi despre efectele anticoncepţionalelor luate la recomandarea zdăpilor.
 

Niciun comentariu: