joi, 25 iulie 2013

Concluzia si ideile

     Sau altfel spus, să aberăm:

 De câte ori aud femei plângându-se, că le fac sutienele răni, îmi vine să râd. Ah, nu, nu de cele, care-s dotate, pe ele le compătimesc (am o prietenă, care, dacă ar avea posibilitatea, şi i-ar micşora), ci de cele, care au alune. Eu încă nu pot pricepe de ce femeile îşi fac rău singure.
      Legendă- femeile astea-s trecute bine de vreo 30 de ani.
      De câte ori aud femei spunând "acolo jos", mă gândesc numai la tălpile picioarelor, pentru că eu acolo văd partea de "acolo jos" a corpului. Eu încă nu pot pricepe de ce femeile nu pot spune numele organului lor, dar stau cu organul masculin aproape tot timpul în gură.
     Legendă- femeile astea-s şi până-n 30 şi după.
     Concluia: nu vă chinuiţi să înţelegeţi femeile.

Niciun comentariu: