duminică, 9 iunie 2013

Uite d-aia

    N-a murit capra vecinului, dar nici vecinul nu-i corect. Azi într-o locaţie oarecare, nişte muieri amărâte compătimeau alte muieri, nici amărâte, nici înstărite. De ce? Păi, cum domne' să le ceară statul ajutorul pentru gaze şi lemne înapoi? Cum a îndrăznit el, Statul, să îşi vrea banii înapoi din ultimii patru ani? Cu ce au greşit ei? Că doar ei din doi pensionari, patru inşi salariaţi şi o alocaţie, au trecut numai doi cu venit? E ceva rău? Al naibii stat, e pus numai pe rele.
    Nu, oamenii nu sunt vecinii mei, dar am văzut amărâţi care nu se încadrau din cauza a 5 ron şi care nu s-au  pretat la subterfugii.
    Şi nu, nu ţin nici cu Statul, dar nu-i corect ca din banii mei să mă ia alţii la mişto tot pe mine.

  Şi tata putea să facă asta, când eram eu plecată din ţară, dar n-a făcut-o, deşi i s-a spus şi de la autorităţi, că e fraier, dacă n-o face. Lasă-l fraier, dar cu lecţii pentru mine, deşi tot el a fost cel ce mi-a zis să uit tot ce m-a învăţat în viaţă, că-n lumea-n care trăim acum, nu îşi mai au loc principiile alea.

Niciun comentariu: