miercuri, 5 iunie 2013

E "pă val" a fi găzară

  Mă scuzaţi, petrolistă. Dacă găzar e masculinul, găzară e femininul?

  De când cu "Să vină Cupa la Ploieşti!", 90 dintre femeile prahovene au devenit microbiste. Dar să nu le zici aşa, că mi-e că-ţi fu plesnesc şi una, două.Nu zic nu, este a fost frumos fotbalul românesc, cunosc şi femei iubitoare de acest sport, dar dintre astea 90 % nu ştiu, daca 10 ştiu vreun jucător sau vreun termen. Bine, bănuiam asta, dar de când cu un anumit concurs, pe un anumit post de radio, pe care l-ascultă femeile prin locul ăla, unde-mi duc 8 ore din viaţă, mi s-au şi confirmat bănuielile.
  - spune Veto, cum se numesc suporterii Petrolului?
  - nu ştiu
........
 - ia zi Alexandra eşti suporter?
  - da
  - ce loc ocupă Petrolul?
  - nu ştiu

 Şi-ntrebările astea au răspunsul înainte de a se da startul la concurs. Ce pot să zic: dăştept om ăla de a inventat casca şi până şi eu, care ţin cu Petrolul doar când nu joacă cu Steaua, ştiu răspunsurile, plus imnul şi scandările ( ai prieteni cu abonament, şti)
  P.S- nu se admite adăugarea altor vocale la răspuns

Niciun comentariu: