sâmbătă, 9 martie 2013

Nimicuri de zi cu noapte

    Nimicuri, care-mi dau starea de bine.
    Am avut posibilitatea la un moment dat ca azi să aleg între pat şi mai mult timp pe coclauri. Am ales varianta a doua şi nici fetelor mele, nu le-a displăcut surpriza.
    A venit primăvara cu adevărat:   Habar n-am cum se numesc, dar deja le-am mutat domiciliul la ghiveci.

  D-aia e bine să ai câte un nimic prin buzunare (a se citi pungă, de data asta)
 dar indicată ar fi fost şi o mănuşă, c-am numai ace invizibile în degete
 Totuşi, cred că e prea timpurie, flori de fragi în Martie



 şi-"un ciperc", vecin cu floare fără nume
 Şi mi-a părut aşa de rău, c-am uitat camera acasă, când am mers la copiii din deal şi pe primul traseu, aşa că Măseaua Ciutii, Viorelele şi Ghioceii, vin doar ipostaza parcată



     Apropo, de ce foarte mulţi au impresia că Tudor Gheorghe înseamnă doar salcâmi înebuniţi?!

Niciun comentariu: