sâmbătă, 13 august 2011

"Sa te agiti nu serveste la nimic, iar graba strica treaba mereu."

Si o stiam de multa vreme,doar ca acum s-a confirmat si pentru restul lumii.
Sunt precum Suzi, numai ca a mea carapace e mult mai puternica.
Si-o aflai de aici, ca-mi arata ea.
"Decat 100 de cunostinte, mai bine trei prieteni adevarati si o relatie stabila", sau cum suna cuvintele mele,proprii si personale,"decat o liniuta pe o coala de hartie, mai bine un caiet studentesc neliniat" sau pe intelesul tuturor "decat singura in doi,mai bine singura de una singura".
Am o carapace si am zis-o mereu, "nu apari tu in ochii altora cum esti,ci asa cum au creat altii o imagine despre tine" (Preda),dar daca treci de carapace s-ar putea sa ai o surpriza (neplacuta :P).
Horoscopul spune ca o sa ai o zi buna, daca nu ai inceput rau,ca o sa ninga, daca nu ploua,dar daca te intereseaza ce animal esti (recunoaste, ca esti cateodata),opoti face aici.
Eu recunoscui.
Sunt Suzi,am zis.
SUZI QUATRO - If you can't give me love