marți, 30 august 2011

Concluzii de om picat în tărtăcuţă

Am auzit o informaţie, într-o zi, la Radio Actualităţi, cum că simplul gest, de a lipi timbrele pe scrisori, cu limba, arde câteva calorii bune (na, din cauza înaintării în vârstă, am uitat câte, dar bănui că-i scris pe undeva, pe google) şi-am ajuns la o concluzie:
- chiar dacă ai 100 de kg, poţi înfuleca liniştit o shaorma sau orice altceva, de la "măncăruri rapide", nu ele-s vinovate, pentru faptul că-s mai multe persoane, peste limita de kg (în traducere grăsuţe, nu ca mine 3 la un leu), ci faptul că oamenii trimit scrisori virtuale, la care nu se solicită lingerea ecranului, înainte de a le expedia.
P.S- dacă aş lucra la Poşta Română, aşa aş face un slogan de promovare, oricum sunt atâtea probleme în instituţia respectivă.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Moaaa, daca ai face sloganul ala, zau daca nu as linge timbrele non stop. In fata oficiului postal as sta si as linge... timbrele. :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- scuze ca raspund asa de tarziu.Cand nu-s in concediu,ci-s si la serviciu si imi impart si viata in şaipişte direcţii,parca ajung mai des la pc.
Atfel ar avea acoperire si anumiti lingatori sefi

Mihaeladm spunea...

:)) eu abia azi vad ca ai permis din nou comentariile.
Ieri seara eram prea obosita, scuze.
Partea cu linsul ecranului inaintea trimiterii unui mail mi se pare nemaipomenita. :)) La cat de "grasa" sunt eu si la cate mail-uri trimit, atat mi-ar mai trebui, posibilitatea asta data de tine m-ar aduce la statutul de africanca binisor hranita. ;)