sâmbătă, 20 august 2011

Cu paharul pentru eternitate

V-amintiţi de poza aceea, în care domnul bea şi doamna priveşte tristă la dânsul (na, acum fie vorba scrisă între noi, mie poza aia nu mi-a dat motiv de râs, din contră, dacă nu-i o făcătură- ceea ce cred că e- nebuni urmaşi au avut bătrânii; există atâtea programe, care pot modifica pozele pentru a nu fi apărut aşa pe cruce)?
Ei bine, poza următoare chiar mi-a dat motiv de râs. Prea mult râs.

Motivul?
Simplu, pentru poza asta se ştia clar că se pregătesc oamenii, nu era ca acum, nu îţi convine, ştergi, nu, atunci trebuia să zâmbeşti, când spunea domnul "păsărica", trebuia să strângi burta ca să intre şi vecinul şi tot aşa. E clar că doamna a vrut să rămână în amitirile nepoţilor cu paharul la gură.
"Nu daţi banii pe prostii
Faceţi poze la bunici"
P.S- parola o ştii, postarea o poţi şterge oricând, dacă nu mai vrei. MULŢUMESC DIN SUFLET >:D<

Un comentariu:

iculici spunea...

:)) cum să șterg postarea???????????? NICIODATĂ!

luuumeeee, în această poză e familia mea: unchi, verișoare, cumătrii, părinți, bunici și noi, adică frate-miu(o mogâldeață cu căciulă cu moț) și eu; iar doamna cu paharul e bunica mea, nu mi-e rușine deloc să recunosc!!!!
ce-i drept, i-a plăcut vinul :)
dacă FJ13 nu observa că e altfel față de ceilalți, eu muream și muream fără să știu cât de comică e poza asta.

deci, fără urme de rușine, DOAMNA CU PAHARUL E BUNICA MEA. :)

PUP.
CU DRAG,
.