joi, 30 iunie 2011

Scurte

cu părerile mele
- aproape orice blog/ site/ etc, pe care-l deschid, mi-apare reclama la capsula de slăbit cu gust de supă de varză. Ce deduc eu? Că, decât să arzi calorii şi să curgă apele de pe tine, mai ceva ca ploaia de zilele astea, având o şansă cât de cât spre slăbire, mai bine adăugăm câteva, în timp ce stăm şi numărăm câte capsule mai avem.

- ziua învăţătorului pică mereu în vacanţă, oare de ce?

- mi s-a părut minunată femeia, ce s-a dus la farmacie, ca să-i cumpere fiului pastile pentru memori. Fiu aflat în frisoanele bacului, femeia cunoscută.Uite cam aşa a decurs dialogul:
- bună ziua, aş dori şi eu ceva de memorie, nişte pastile, la care am văzut şi reclamă, încep cu B.
- ţinător de memorie 1, ţinător, 2, ..., ţinător 13, memoplus, zise farmacistă
- ăsta e, ultimul, zise doamna
- şi unde îl are doamnă pe B?
- v-am zis că nu ţin minte.

- am un virusache în pc (mda, încă nu mi-am dedicat timpul lui şi într-o zi o să mă lase, ştiu), ce dă petrecere zilnic. N-am internet explorer, dar dacă nu stau lângă pc, găsesc şi 50 de pagini deschise în explorer. Baiul n-ar fi, dacă nu m-ar stresa o melodie. Baiul n-ar fi nici acesta, dacă mi-ar apărea vreo fereastră, orice, numai să văd o bucăţică din titlu, dar nu, de cele mai multe ori, desktop-ul arată aşa


şi melodia săltăreaţă şi plăcută se aude pe fundal.
Unde găsesc eu cântecelul, în care el şi ea spun aşa frumos, pe note, "all you need is loooooooooooove" (nu, nu-i genericul emisiunii ăleia).
Da, pe desktop sunt două zâmbete, unul al Lunii (nu l-ai văzut? nu-i bai, poate că doar eul îl văd) şi unul făcut de mine.