vineri, 10 iunie 2011

D-ale mele

Îmi ziseră mie oamenii, ca să nu mai gândesc, dar eu n-ascultai de sfaturi şi cum piticii îmi ziseră "ia, mai introdu şi tu ochii prin presă, să fii la zi cu noutăţile", o făcui în dimineaţa asta.
Concluzii:
Unu- exact ce credeam.Urmează şi celalte (dotate sunt).
Doi - punctul 1- cei mai fideli cumpărători sunt engrosiştii- îhî, sigur, numai că majoritatea e din DB şi mult prea bronzată. Punctul 2- faptul că nea Nae şi familia lui "trăiesc din vânzarea de cireşe la margine de drum" mă face să mă gândesc la micul incendiu, de acum doi ani, când s-a produs un scurtcircuit şi doar s-a afumat o cameră, din fosta casă, bătrânească, a unor amici. Nicio nenorocire, nimic grav, nimeni rănit, casa (mai nou cică se numesc vile toate casele mari, cu etaj) de lângă n-a fost afectată. Ce scria mare prin presă? O bătrână a rămas pe drumuri, din cauza incendiului. Şi vorbind cu amicii, nepoţii bătrânei, le spuneam "uite-aşa ori vă compătimesc oamenii (cei care nu ştiu), ori vă blesteamă (cei ce vă cunosc). Bine că nu ştiu ziariştii, cine mai stă în casa asta, că altfel citeam mare şi prin tabloide".
Trei -  1. Ploieşti- un băiat din Aluniş- iar mă întreb Ploieşti= Prahova? Şi punctul 2. Oare aia era singura poză cu pompieri?
Şi gata, m-am oprit.

Un comentariu:

Mihaeladm spunea...

Si pe mine ma enerveaza exagerarile din presa si nu inteleg cum de se mira ca nu mai are lumea atata incredere in stirile lor!