sâmbătă, 13 martie 2010

Îndeplinesc dorinţe

Îmi doream acum ceva vreme să aud nişte oameni, în anumite locuri. Mi s-a îndeplinit dorinţa, fără să vreau şi cum nu m-am aşteptat şi sincer, nu-mi place, trebuie să mă gândesc la o altă dorinţă, sau să schimb.
Într-o seară i-am zis cuiva "îţi doresc să lucrezi în locul meu", a doua zi, surpriză "la 12 să fii gata, mergi la...", degeaba s-a auzit un murmur şi-un cor de "nuuuu, nu şi ea", că răspunsul a venit imediat "doar pentru 5 minute" şi la 12 mă-ndreptam spre niciunde şi mă gândeam doar la ea, cum am lăsat-o în locul meu şi sperând că o să se descurce. Bine că s-au ţinut de promisiune şi m-au returnat, după 8 ore, ce-i drept.
Săptămâna trecută, într-o dimineaţă călduroasă m-am trezit şi-am alergat la fereastră, visasem că ninsese. Da' de unde, era soarele peste tot. Toată ziua mi-am dorit să revină iarna, să nu îmi mai urle în urechi manelele pe două voci, una de la vecinul director-pârjolitor şi-alta de la vecinul lăudător. Cred că se băteau între ei, ţinând cont, că-s rude şi nu se suportă, pe principiul, caprele vecinilor oricum nu mor, să moară dujmani mei. Eu ce pot să fac? Cum e vremea de zburdat, cum nu mai sunt prin casă. Ei ce să facă? Cum e vremea minunată, cum nu le e de ajuns doar locuinţa, pentru a asculta muzică.
Şi-a venit zăpada şi-am reuşit şi noi să facem în 5 minute asta:




să nu mai fie discriminare. E că e urâţel? Da'-i negru, e un om de zăpadă negru, cu nas din cartof prăjit, ochi din mere şi păr creţ, dar blond, din coajă de banană. Ştiu, că-i lipseşte casetofonul, pe umărul drept, dar nu eram acasă (ţi-am zis că am să fac asta, acum am avut timpul şi-ajutorul, venit din partea unei doamne, cu vârsta de 42 de ani, dar poti citi şi 24 că nu se supără)
De când cu mistreţii ăia, îmi doresc să pozez unul, nu vreau să mă gândesc ce voi face, dacă mi se va îndeplini dorinţa, când nu-s ascunsă după fereastră.
Parcă sunt Samantha, că duhul din lampa lui Alladin n-am cum şi Merlin nu vreau, aşadar ai vreo dorinţă, spune-mi-o şi văd eu cum rezolv.

6 comentarii:

Lillee spunea...

Mie imi place omul de zapada neagra :)
In legatura cu dorintele...voi face o lista si ti-o voi trimite prin mail :)) Te descurci cu vreo 100 asa?

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- incerc,daca nu,apelez la ajutoare :))

MadMe spunea...

Ce tare e omul negru :)) Şi eu îţi voi trimite lista cu dorinţe :D Ah, prima e să vină primăvara :P

Fetita Junglei13 spunea...

@MadMe- s-a facut.Prima: a venit, daca la tine-n suflet e primavara,asa e si afara :)

madalina spunea...

Ai reusiiiiiiiit!!!!!
E cel mai fain om de zapada pe care l-am vazut vreodata!

Fetita Junglei13 spunea...

@madalina- am reusit,ca era musai,dar nu asa vroiam sa iasa ;)