marți, 25 iunie 2019

Când nu e Roza, ci e nepăsarea

Ce nu mai pot înțelege, dar nici nu îmi fac riduri pentru asta, că-s de ajuns ale mele, e cum să uiți că ai programarea la medic, dar programarea la tenhincian protezist unghii cu gel (asta e denumirea oficială a fetei, care pune unghii, parcă) , nu?!
Și nu, nu e vizita fugară a neamțului cu uitarea. Nu, că ba se uită programarea și se merge cu vreo săptămână înainte, ba nu se uită programarea, dar se uită de cea pentru analiza, de al cărui rezultat e legată vizita. Eh, asta nu pot înțelege, nerespectul pentru tine. Că eu asta înțeleg: dacă uiți ceva vital, dar nu uiți esteticul, nu e bine. Și dacă tu nu te respecți, normal că nici alții nu o vor face și-apoi degeaba plângi, că râd, că vai și aoleu, când după ce te-ai plâns continui să rămâi preșul de la ușă. E exact ca-n relațiile alea "mă bate, mă-njură, dar aduce banii acasă. El plătește facturile". Nu mai bine te ridici și mergi?! Că degeaba scutură câte unii preșul, dacă el vrea să rămână prăfuit, nici n-o să treacă ziua că va fi la fel.

Niciun comentariu: