sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Mijlociu de minim te maxim

Primo (vorba doamnei Ileana Stana Ionescu în Cititorul de contoar): dacă găsiți cuvinte scrise alandala e de la reumatosciatihernia care mă-nvață poziții noi de a sta, de mă gândesc doar la Dem și fier de călcat.
Secundo (tot vorba doamnei): știți că eu le prind mai greu (le prind repede,
dar nu vreau să le pricep).
Unii dintre voi o știu p-aia cu Alzheimerul și "despre ce vorbim?" (de când o pusei pe fb), așa că nu ne repetăm. Alta-i dilema acum:  ce e cu "maxim"? Îmi place maxim. Mda, nu știu voi, dar eu când aud, nu mă pot abține și întreb "aha, minim înseamnă că e pe la glezne, așa?".
Na, imaginația mea deja e pe arătură. Pisi je tem maxim! Da' nu poți și minim?! I-o arăți și gata "uite-o fă, veața mea, ailoviu minim", că deja mijlociul e în altă categorie.

Niciun comentariu: