sâmbătă, 11 august 2018

Hai sã fie motiv de bãuturicã

Nu stiu de ce, dar inventam sfinți. Şi da, încã mai cred în sfânta Cratimã (inca nu am stat sa deslusesc tainele blogãrelii pe telefon).
Fu sfântul Ilie luna trecutã, am vãzut la lma-uri cãtre Iuliana, câtã apã de ploaie fu anul ãsta. Şi da, normal cã n-am tãcut şi-am zis-o tare "in Decembrie e Iuliana în religia noastrã". M-au privit ca pe Satana.
La fel cum zic de fiecare datã cã Andrei nu are treabä cu Adrian şi nici atât Marcel cu Maria.
Sãu, pânã la Sfânta Cratimã (care sigur va veni curând), azi am trãit-o şi p-asta: sfântul Laurențiu la ortodocşi, lma Loredana.
Lma Loredana! Sã fii sãnãtoasã oricând! Dar nu te supãra pe mine, mai repede vãd Laura în ecuația asta decât pe tine.

P.S. nu, nu uitai de cei care primesc lma-uri cand numele lor de familie e Ion, Vasile, Constantin. Ce sã zic?! Egoişti urãtorii, mai sunt şi alte nume de sfinți în calendar, de care ei nu pomenesc.