duminică, 7 aprilie 2013

Duminică egal poezie

  În clasa a şasea, mi-am luat unicul 6, la Română. Profa dragă nouă plecase la Pedagogic şi profa nou venită, ne-a dat ca temă, o compunere, despre cea mai dragă fiinţă. Pentru ultimele patru versuri, ale acestei poezii, mi-am luat 6 la Română, că n-a ştiut profa de unde le-am scos.

Surorii mele

  Vasile Alecsandri


În ce loc, unde se duc
Florile ce se usuc?

Unde zbor, în care rai,
Flutureii de pe plai?

În ce lume, unde merg
Lacrimile ce se şterg,

Visurile îngereşti,
Dorurile sufleteşti?

În acel loc fericit,
Plin de tot ce-i mai iubit,

Dusu-te-ai, o! blândă stea,
Dulce surioara mea!

Ş-ai luat în zborul tău
Dorul sufletului meu!

3 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Ai zambit astazi ?

macanta spunea...

cuvintele nu isi au rostul, doar gandurile mele sunt catre tine.......
si
mereu ma gandesc ca lucrurile sunt scrise dinainte,noi doar trecem prin ele.

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- Multumesc.Contrar a ceea ce se-ntampla-n viata mea, da,inca mai am puterea asta, doar ca ma-ntreb mereu de ce n-am fost aleasa eu?
macanta- multumesc.Poate ca asa e si poate asa o considera Cineva,ca eu pot duce toate astea.